Primele zile cu bebe

Am adus pe bebe acasa dupa 4 zile de stat in spital ( sotia nascand prin cezariana).
Va recomand sa cereti ca in spital sa fie adus din 2 in 2 ore pentru a-l pune la piept si a incepe procesul de lactatie. Noi avem acum o problema cu asta si nu este usor.

Eu v-as sfatui sa aveti acasa deja cateva din urmatoarele (depinde si cum o sa hraniti bebelusul) - aveti si link-uri de unde le-am cumparat eu .

1) Scutece new born - https://goo.gl/2XwIRN   Mult mai ieftine ca la emag , eu am luat cu 60 lei diferenta  chiar daca la emag erau in promo. 

2) Sterilizator si incalzitor biberoane Philips Avent - https://goo.gl/xDbUF5   - ii recomand pentru nivelul ridicat de pre si after sale combinat cu preturi bune 

3) consumabile ca : comprese sterile si cu alcool, creme hidratante ,servetele umede - recomand pe cele pe baza de apa 

Sa nu uit  : espumisan baby ( avem de 100 mg), colief, protectis si bonisan- ne-au ajutat pana acum si bebe nu prea are colici sau gaze astfel incat sa ne tina treji toata noaptea. 


Comments

Popular posts from this blog

Plimbare. Apa. Spital. Nastere